dijous, 13 de setembre del 2018

SEGON DIA...MÉS DINÀMIQUES DE COHESIÓ I NORMES D'AULA

AVUI HEM TORNAT COMENÇAR EL DIA AMB DUES DINÀMIQUES DE COHESIÓ AMB LA FINALITAT DE FOMENTAR EL CONTACTE FÍSIC, L'ESPERIT DE TREBALL EN EQUIP I FOMENTAR L'AJUDA ENTRE ELS ALUMNES PER ACONSEGUIR UN OBJECTIU COMÚ. HEM JUGAT A "LA CADIRETA" PERÒ LLEVANT CADIRES SENSE ELIMNAR INFANTS I QUAN DEIXAVA DE SONAR LA MÚSICA S'HAVIEN DE SEURE, ENCARA QUE FOS DAMUNT UN COMPANY. I UNA ALTRA VERSIÓ ON NA MARGALIDA I NA CATI, LA MESTRA D'ANGLÈS, ANAVEN LLEVANT CADIRES ON HI HAVIA ELS ALUMNES DRETS I HAVIEN D'AJUDAR-SE PER NO CAURE PER ACABAR AGAFATS FENT PINYA. EN ACABAR HEM REFLEXIONAT DE QUIN SENTIT TENIA HAVER-HO FET, I DE COM ENS HAVIEM SENTIT. LLAVORS HEM CONTINUAT FENT UN POC DE FEINA, HEM LLEGIT I EXPLICAT LES NORMES PER ESCRIURE AL QUADERN I LES HEM AFERRADES A LA CONTRAPORTADA PER TENIR-LES BEN PRESENTS. LLAVORS QUAN HEM TORNAT DEL PATI HEM FET LES NORMES D'AULA, PRIMER LES HEM CONSENSUAT EN GRUPS DE QUATRE I LES HEM ESCRIT AL QUADERN, LLAVORS LES HEM POSADES EN COMÚ EN GRAN GRUP, NA MARGALIDA LES HA ESCRIT A LA PISSARRA DIGITAL I DEMÀ LES TINDREM IMPRIMIDES PER AFERRAR A L'AGENDA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari