dijous, 14 de febrer del 2019

PRÀCTIQUES RESTAURATIVES: ELS CERCLES

EL PLA DE CONVIVÈNCIA DEL NOSTRE CENTRE MARCA LES DIRECTRIUS QUE HEM DE SEGUIR PER ACONSEGUIR UNA BONA CONVIVÈNCIA I COM GESTIONAR ELS CONFLICTES QUAN SORGEIXEN.

UNA DE LES DINÀMIQUES QUE PROPOSA FER DE MANERA HABITUAL A LES AULES SÓN ELS CERCLES RESTAURATIUS.
SÓN DINAMIQUES, ASSAMBLEES QUE ES FAN HABITUALMENT CADA SETMANA EN MOMENTS DIVERSOS DEL DIA. ELS ALUMNES VAN PARTICIPANT AMB UN TESTIMONI QUE INDICA QUI TÉ EL TORN DE PARAULA.

S'UTILITZEN AMB LA FINALITAT DE MILLORAR LA CONVIVÈNCIA, TRACTAR DE MANERA PREVENTIVA ELS CONFLICTES, FOMENTAR LA COHESIÓ DEL GRUP, ABORDAR TEMES D'APRENENTATGE...

N'HI HA DE DIFERENTS TIPUS:
D'INICI, PER EXEMPLE, EL MATI QUAN ARRIBAM CADA UN EXPLICA COM ES SENT, 
DE TANCAMENT, PERQUÈ CADASQUÚ PUGUI DIR QUE HA APRÈS AQUELL DIA O COM LI HA ANAT EL DIA.
PER TRACTAR CONTINGUT: PER EXEMPLE COMENÇAR UN PROJECE,
PER TRACTAR VALORS,...
CERCLES PROACTIUS: ON ELS PARTICIPANTS ES MARQUEN COMPROMISOS PERSONALS DURANT UN DETERMINAT TEMPS I LLAVORS ES REVISA.

AQUESTA SETMANA EN VAM FER UN DILLUNS, PER EXPLICAR UN POC COM ENS SENTIEM I LLAVORS ABORDAR EL TEMA DE COM MILLORAR EL CLIMA D'AULA.

DIMARTS VAM CONTINUAR AMB PREGUNTES PER CONEIXER-NOS UN POC MÉS AMB LA PREGUNTA; "SI FOS UN ANIMAL QUIN ANIMAL SERIA" I LLAVORS CADASQÚ ES VA MARCAR UN PROPOSIT PERSONAL PER FER DURANT LA SETMANA. 
DIVENDRES REVISAREM COM HA ANAT. 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari