BON DIA CRACKS,
AQUÍ TENIU LA TASCA PER FER AVUI DIMECRES 18 DE
MARÇ DE 2020.
QUE PASSEU UN BON DIA!
AQUESTES ACTIVITATS ESTAN PENJADES TAMBÉ AL CLASSROOM.
PER QUALSEVOL DUBTE PODEU CONTACTAR AL MEU MAIL: jaumeprats@ceipmiquelduranisaurina.com
-PROJECTE: CONTINUAR AMB EL PROJECTE DE CÒMIC
INDIVIDUAL LLIURE ( ESBORRANY+DEFINITIU).
INDIVIDUAL LLIURE ( ESBORRANY+DEFINITIU).
PENSAR A POSAR ELS REGISTRES DEL CÒMICS,
BAFARADES, ONOMATOPEIES... MESURAU BÉ
LES VINYETES AMB UN REGLE (CM ).
BAFARADES, ONOMATOPEIES... MESURAU BÉ
LES VINYETES AMB UN REGLE (CM ).
PENSAU, COM VÀREM ACORDAR, A FER
UNA PORTADA I CONTRAPORTADA TIPUS LAPBOOK.
UNA PORTADA I CONTRAPORTADA TIPUS LAPBOOK.
-MATES: REPASSEM LA LONGITUD
- VALORS: Racó de les emocions visuals: Observeu molt bé el video i mireu-lo tantes vegades com necessiteu per contestar les preguntes.
- Per què la gent està nirviosa i enfadada?
- Què creus que pensa la gent quan el nen intenta moure
l’arbre tot sol? - Qui són els primers que s’uneixen a ajudar al nen?
- Què aconsegueixen tots plegats?
- Què penseu que ha aconseguit el nen?
- Què expressen les cares de la gent i com creus
que es senten després de moure l’arbre tots junts? - Què faríeu vosaltres en aquesta situació?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari